Vårdgivarwebben / Nyhetsarkiv / Utbildningar om nytt avtal för inkontinenshjälpmedel och vårdtagarportalen i Guide

Nu finns möjlighet att delta på digitala utbildningar om vad det nya avtalet innebär och lära dig mer om OneMeds vårdtagarportal. Välj datum som passar dig. Ingen anmälan krävs.

Utbildningarna sker via Teams. Du behöver inte anmäla dig. Delta när det passar dig.

Boka in de utbildningstillfällen som passar dig i din kalender. Spara länken till utbildningen i din kalenderbokning och anslut när det är dags. Koppla gärna upp dig 5 minuter innan utbildningen börjar.

Utbildningstillfällen om det nya avtalet

Therese Lundström, konsulent inom inkontinensvård och inkontinenshjälpmedel, informerar om avtalet. Samma information ges vid varje tillfälle.

Utbildningstillfällen om vårdtagarportalen i Guide

OneMed visar hur patienter går tillväga för att beställa de hjälpmedel som du som förskrivare registrerat. Samma information ges vid varje tillfälle.

Kontakta Region Värmland

För dig som är patient