Vårdgivarwebben / Nyhetsarkiv / Vill du vara med på fokusmånaden om psykisk hälsa och suicidprevention?

Skriv gärna en trevlig bildtext. Glöm aldrig bildbeskrivingstexten. Glöm inte att radera den här markeringsbilden om du inte har en bild.

Vill du vara med på fokusmånaden om psykisk hälsa och suicidprevention?

Temat för årets fokusmånad om psykisk hälsa och suicidprevention är tillsammans. Nu samlar vi in olika aktiviter för att fylla programmet. Anmäl ditt intresse att vara med!

Årets fokusmånad om psykisk hälsa och suicidprevention genomförs 9 september till 11 oktober. Under månaden erbjuds olika aktivitete, bland annat kunskapshöjande insatser, berättelser från egenerfarna och erfarenhetsutbyte. Vi vill gärna att fler deltar och berättar om vad som pågår och bidrar till psykisk hälsa och suicidprevention.

Hör av dig till oss!

Kontakta Sophia Alm eller Anna-Carin Johansson, koordinatorer för regional koordinering psykisk hälsa, om du vill delta med en eller flera aktiviteter under fokusmånaden.

Sophia Alm: sophia.alm@karlstad.se
Anna-Carin Johansson: anna-carin.johansson@regionvarmland.se