Region Värmland / Nyhetsarkiv / Forum Värmland 2023
Invigning Forum Värmland 2021

Hälso- och sjukvårdsdirektör Lena Gjevert inviger Forum Värmland 2021 tillsammans med Karlstads universitets rektor Johan Sterte.

Forum Värmland 2023

Forum Värmland är en mötesplats för forskare och forskningsintresserade inom hälso- och sjukvårdsområdet. Nu är datum och tema för 2023 års upplaga spikade.

Forum Värmland är en mötesplats för forskare och forskningsintresserade inom hälso- och sjukvårdsområdet och anordnas i samverkan mellan Region Värmland och Karlstads universitet.

Nästa Forum Värmland hålls den 14 februari 2023 och har temat Forskning, kunskap och kunskapsstyrning. Konferensen och öppen för alla som är intresserade av klinisk forskning och kan följas både på plats på Karlstad CCC och digitalt.

Detaljerat program och anmälan kommer under hösten. Mer information om Forum Värmland finns på www.regionvarmland.se/forumvarmland.