Region Värmland / Nyhetsarkiv / Möt Maja Östberg i en serie frukostmöten

Region Värmland erbjuder frukostseminuarier i syfte att skapa fördjupad förståelse för de olika stegen i produktionsprocessen. Filmaren tillika producenten Maja Österberg kommer att leda föreläsningar och workshops.

Möt Maja Östberg i en serie frukostmöten

Region Värmland bjuder in till en spännande serie av frukostmöten speciellt utformade för de som brinner för film- och medieproduktion, med ett särskilt öga mot fiktiva verk.

Vi är glada att kunna presentera vår gäst, Maja Östberg, en anmärkningsvärd producent med en imponerande portfölj av nationella och internationella projekt. Vårt syfte är att utrusta deltagarna med en fördjupad förståelse för de olika stegen i produktionsprocessen – från manusnerbrytning till planering och budgetering – och att visa hur dessa komponenter samverkar för att förvandla en vision till verklighet.

Föreläsning

Föreläsningen syftar till att inspirera, fortbilda och förbereda dig för framgång inom film- och medieproduktionsområdet. Under en intensiv timme kommer Maja Östberg att fördjupa sig i den kreativa processen bakom fiktiv produktion, från den initiala idén till det färdiga verket.

Workshops

Efter varje föreläsning följer en workshop där deltagarna har chansen att diskutera och vidareutveckla sina egna projektidéer. Detta ger en unik möjlighet att få värdefull feedback, råd och dela erfarenheter med andra likasinnade.

Det spelar ingen roll om du är i början av din karriär eller söker vägar att förbättra ett pågående projekt, dessa frukostmöten är en utmärkt plattform för att bredda ditt professionella nätverk och dina kunskaper.

6 mars, 21 mars, 10 april

Tid: 08:00 - 12:00

Lagergrensgatan 2, Karlstad

Lokal

Relaxen

Deltagande

För att garantera en produktiv och interaktiv miljö är antalet platser begränsat. Du som anmäler dig ska kunna delta vid samtliga tre workshops.

Länk till anmälan

Anmäl i Forms